maandag 6 februari 2012

6 februari 2012


Enkele mooie projecten van Scad bezocht. Maar geen energie meer om te bloggen.

Roos, bij deze je konijntje!!!!

 Y por Lena, mira que grande es!!!!



 Verder is het weer bijna 12 uur, we zijn moe en vertrekken om 7 uur weer. Dus we gaan ons bedje opzoeken, maar eerst nog een douche, liters zweet hebben onze rug gepasseerd.  

Morgen weer meer. Zeker voor u Robbe, over de zoutmijnen....
En, voor allen die het nooit gedacht hadden van mij..... Dit zijn de openbare toiletten van India.... Maar als je moet, moet je. Dus zelfs ik. Dikke duim zou ik zeggen !!!!!

Dikke kus allemaal en bedankt om te lezen....

Nicole en Sarah

1 opmerking:

  1. Hallo Nicole,
    We zouden het heel fijn vinden als je eens langskomt in de klas. We zullen later een concrete datum afspreken.
    Ik had al eerder willen reageren, maar ik kreeg het niet verzonden. Nu heb ik het gevonden. Juf Carmen wil ook een berichtje sturen. Ik zal haar straks helpen.
    De jongens stellen het goed op school.
    Groetjes
    Juf Marie-Jeanne en de leerlingen van 5A

    BeantwoordenVerwijderen