dinsdag 24 januari 2012

Morgen....

Nog een beetje slapen vannacht .... (allez, proberen toch) en we zijn ermee weg. Sarah is intussen onderweg van Madrid naar Brussel en blijft vannacht bij haar mama in Antwerpen. Morgenochtend zien we elkaar om 6u30 in Zaventem. Vandaar vliegen we naar Frankfurt, vervolgens naar Doha (Qatar) en dan naar Trivandrum, onze eindbestemming. Heel spannend allemaal.
Vanavond afscheid nemen van de kids, niet gemakkelijk. Maar gelukkig hebben we Sus, hè Max en Robbe!!

Ondertussen ben ik ook weer een koe rijker. Eet.nu (Mijn 2e werkgever en tevens de beste restaurantgids van NL: www.eet.nu ) heeft me ook een koe geschonken, hartelijk dank hiervoor, super !!!!!!
Van mijn broer Tony en zijn vrouw Ilse kwam er nog een geit en hun dochter Roos heeft een konijn geschonken.

Scad Belgium, Sarah en ik zijn hier ongelooflijk blij mee en dankbaar voor. Ik kan gewoon een halve kinderboerderij doneren daar. En dat dankzij mijn gulle familie, vrienden en collega's.

Ik hoop jullie snel iets te kunnen laten horen/lezen. Daar waar mogelijk zullen wij zeker bloggen.

Lieve mensen allemaal, tot 10 februari !!!!

X, Nicole

3 opmerkingen:

  1. Dag lieve Nicoleke,

    Veel succes morgen, we denken hier allemaal aan je. Kop op succes en GENIET.

    Liefs Mila

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nicole en Sarah,

    Hoe gaat het daarachter met jullie, goede reis gehad en goed aangekomen?
    We zijn erg benieuwd naar jullie reisavonturen en denken hier allemaal aan jullie.
    De dagelijkse koffieklets is niet het hetzelfde ;-(
    Geniet ervan en tot schrijfs....

    Groetjes uit As van ons allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ,

    Goed aangekomen ? Net nog met Anniek er over gehad dat ik het jammer vond dat ik niet wist van de sponsoring want een geit had ik jou ook nog wel willen schenken . Maar Anniek had hier een goede oplossing voor , ze zal dit nog wel bloggen .

    Groetjes van de vriendjes van Robbe (en ouders)

    BeantwoordenVerwijderen