woensdag 18 januari 2012

Wat een mooie dag !!!!!!

Nog een week en we hangen in de lucht. Tussendoor even een bericht over iets wat me heel blij heeft gemaakt. Mijn lieve collega's van Tulip Inn Maastricht hebben me een koe geschonken. Als jullie de folder van Scad op deze blog bekijken zie je dat je in Belgiƫ een prent van een dier (konijn, kalkoen, geit of koe) kan kopen en dat dit dier dan ook daadwerkelijk in India in het dorp dat we gaan bezoeken terecht komt. Dit om in hun levensonderhoud te voorzien. Een geweldig initiatief van enkele bezielde vrouwen uit het Antwerpse. Onze Bertha ga ik dan ook met veel trots bezorgen volgende week. En nee, dit is geen grap Frans, de bedoeling is dat ik ze echt naar het dorp ga brengen! Wait and see. Dus je ziet maar, opeens overkomt me zomaar zoiets moois, waar zelfs ik even stil van word. Een koe, da's zomaar even 180 euro. Dus lieve Belgische lezers, geen commentaar over de Nederlanders, never again!!!! Mila, Frans, Liselotte, Rene, Anita, Toos, Jose, Ivone, Shanty, Lisette, Jean, Angelina, Math, Renate en Samira ook nog (veronderstel ik toch). Jullie zijn kanjers. Echt een heel oprechte dankjewel.
Als afsluiter van de dag krijg ik dan ook nog een kinderboerderij van mijn schoonbroer en zijn gezin. Een geit van mijn 'lievelings"schoonbroer Bernd en zijn liefste Lieve, een kalkoen van hun dochtertje Hanne en een konijn van mijn lief petekindje Lennert.
En zo eindig ik de dag met een enorme smile op mijn gezicht....
Hele dikke knuffel allemaal.... Dankjewel. x

1 opmerking:

  1. nog even een sjolk halen en zo'n een oerdegelijk melkstoeleke en de koeien kunnen gerust zijn als Nicole in de buurt komt.....

    BeantwoordenVerwijderen