zaterdag 21 januari 2012

Nog meer sponsoring....

Dacht je alles al gehad te hebben, krijg je van je collega's nog eens 2 geiten erbij. Dankjulliewel Toos, Samira, Patrick en Lieve.

En dan ben ik donderdagavond ook nog weggekaapt door mijn lieve vriendinnetjes uit As. Kwestie van een vroegtijdig "net" afscheid. Ook zij hebben gul gegeven en ik zal de zoutmijnkindjes hier zeker blij mee maken. Dank u Anja, Annick, Natalie en Petra. You're the best!!!! Zeker ook omdat ik weet dat jullie mijn mannetjes thuis niet zullen vergeten. Ik ga jullie missen!!!!!

Uiteraard ook een dikke merci aan Iefie, die me zomaar laat gaan. Ik weet dat hij het super gaat doen met ons mannen, zeker zonder mijn "gezeur"  !!!!! Ik kan dus met een gerust hart vertrekken want ik weet dat Max en Robbe in de beste handen zijn. XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten